444 8 042
Boya
Kaporta Boya Mekanik

Nasıl Boyuyoruz?

Kaporta onarımı tamamlanmış araçların boyanması ileri derecede el becerisi, kimya ve optik bilgisi gerektirir. Gereken noktalara doğru zamanda, doğru sıralamayla doğru malzemeler kullanarak boyuyoruz.

Aracın genel durumuna göre, doğru malzeme seçimi yapıyor; dolgu macunu, astarı ve son kat astarı uyguluyor; her işlemin arasında, kimyasal reaksiyonun tamamlanması için uygun sürelerin geçmesini bekliyor ya da infrared kurutucu kullanıyoruz.

Servisimizde bulunan boya laboratuvarında, aracınızın rengi yeniden oluşturuluyor. Mix bilgisayarında bulunan boya formüllerine göre, mix makinasındaki kompanentleri istenilen miktarda karıştırarak doğru rengi üretiyoruz.Aracınızın boyanması için gereken, ana ve yan malzemeler çok ileri kimyasal teknolojiler ve uzun süreli ar-geler içeriyor. Her boya kompanenti için, gereken renk pigmentlerini elde etmek, uzun ve zor kimyasal süreç gerektiriyor.

Tüm boya prosesinde kullandığımız havayı, özel makinalarda kurutarak basıncı sabitliyoruz. Her boya tabancasını, özel yıkama makinasıyla yıkayarak temizliyoruz. Bu nedenle, yapılan işlemlerde hata bulmak çok zor.

Nerede Boyuyoruz?

Son kat boya, fırında yaklaşık 20°C’de atılır. 40 dakika, 60°C’de araç fırınlanır.

Broşür
Yeni Canter, çığır açan özellikleriyle sınıfının standartlarını yeniden be lirleyecek. Heyecan verici yeni tasarımı, artan sürüş performansı, eksiksiz güvenli k özellikleri ve kazandıran yakıt ekonomisiyle Yeni Canter, hafif kamyonların geleceğini bugünden belirliyor.

Fuso Canter Broşürünü İndir